Details
€ 12.750,- (Marge)- Prijs € 12.750,-
- BTW verekenbaar Nee, marge auto
- Merk Ford
- Model Focus
- Kenteken P-614-TS
- Kilometerstand 54.753 km
- Brandstof Benzine
- Type 1.0 Trend
- Kleur zwart
- Bekleding Stof
- Aantal zitplaatsen 5
- Deuren 5
- Bouwjaar 2016
- Bouwmaand December
- Carrosserievorm Hatchback
- Transmissie Handgeschakeld
- APK bij oplevering Ja
- Cilinderinhoud 999 cc
- Aantal cilinders 3
- Max. trekgewicht 1000 kg
- Gewicht 1176 kg
- Max. vermogen 101 pk
-
Wegenbelasting
- Min:€ 148,-
- Max:€ 167,-
-
Modelreeks
- Topsnelheid 185 km/h
- Acceleratie (0 - 100) 12 sec
- Aantal versnellingen 5
- Gemiddeld verbruik 4.6 / 100km
- Gemiddeld verbruik stad 5.7 / 100km
- Gemiddeld verbruik snelweg 3.9 / 100km
- Co2 emissie 105 g/km
- Emissie klasse 6
-
Energie label
A
- Datum eerste uitgifte 30-11-2016
- Geïmporteerd 1
- Datum eerste toelating 15-06-2022
Aandrijving: Voorwielaandrijving Bandenmaat: 205/55 R16 Laadvermogen: 724 kg GVW: 1.900 kg Afmetingen (LxBxH): 436 x 182 x 148 cm Wielbasis: 265 cm
Alle technologie in de Ford FOCUS is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Ford behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels. Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet. Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?